30 شهریور 1403

  • 1403/01/17
  • - تعداد بازدید: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

حضور پرشور کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند در راهپیمایی روز جهانی قدس

مسئولان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دوشادوش مردم مومن و روزه دار شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، سرپرست شبکه با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: روز جهانی قدس امسال به دلیل عملیات حماسی و تاریخ ساز طوفان الاقصی و  همچنین تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران جان برکف ایران اسلامی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 
دکتر «حسین شکاری» افزود: امروز در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، کارکنان خانواده بزرگ سلامت فراشبند، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با آزادگان و مسلمان جهان، علیه مستکبران و قدرت‌های خودکامه و سلطه‌گر، همگام، همدل و همصدا شدند و نابودی نظام کفر و طاغوت و سلطه و در رأس آن اسرائیل غاصب را فریاد زدند و انزجار، خشم و نفرت خود را از اقدامات ضد‌بشری و غیرقانونی صهیونیست در غزه و همچنین حمله به کنسولگری ایران در دمشق اعلام کردند.
او افزود: کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان فراشبند پس از تجمع در مقابل شبکه بهداشت و درمان، به سیل خروشان راهپیمایان روز جهانی قدس پیوستند. 
نیروهای اورژانس ١١۵ شهرستان نیز با هدف خدمت رسانی به روزه داران و راهپیمایان با یک دستگاه آمبولانس مجهز در راهپیمایی شرکت و تا پایان مسیر، راهپیمایان را همراهی کردند. 
  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 98731
کلیدواژه