30 شهریور 1403

  • 1401/07/11
  • - تعداد بازدید: 138
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

درمان رایگان اهالی روستای خرمایک فراشبند به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند از اجرای برنامه ویزیت و درمان رایگان بیماران روستای «خرمایک» این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند از اجرای برنامه ویزیت و درمان رایگان بیماران روستای «خرمایک» این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، «ابراهیم اسکندری» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند با اعلام این خبر، گفت: در این برنامه که با حضور پزشک عمومی مرکز خدمات جامع سلامت فراشبند،کارشناس مامایی و بهورز خانه بهداشت روستای خرمایک انجام شد، اهالی این روستا به صورت رایگان ویزیت و درمان شدند.

 
او با تقدیر از همکاری حوزه مقاومت بسیج عشایری امام علی(ع) و اداره دامپزشکی شهرستان در اجرای این طرح افزود: در این برنامه، علاوه بر ارائه خدمات رایگان سلامت، طی هماهنگی های انجام شده با اداره دامپزشکی شهرستان، طرح واکسیناسیون رایگان دام، همراه با آموزش بیماری های دامی و همچنین بیماری های مشترک بین انسان و دام نیز از سوی اداره دامپزشکی شهرستان فراشبند انجام شد.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند از دهیار، شورای اسلامی و اهالی روستای خرمایک که در اجرای هرچه بهتر این برنامه، یاری گر جهادگران بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند بودند، نیز قدردانی کرد.

 
 پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 67262
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید