31 شهریور 1403

  • 1399/07/30
  • - تعداد بازدید: 934
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

دیدار رئیس شبکه بهداشت و درمان فراشبند با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رئیس و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رئیس و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت  و درمان شهرستان فراشبند، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در این دیدار ، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از خدمات و تلاشهای شبانه روزی فرمانده نیروی انتظامی و همکاران به ویژه همکاری ارزشمند این مجموعه با شبکه بهداشت و درمان در دوران بحران کرونا و تعامل اداره اماکن با واحد بهداشت محیط تشکر و قدردانی کرد.
 
دکتر «حسن کرمی» دو نعمت سلامتی و امنیت که در اسلام به آن اشاره شده است را ضامن بقا و توسعه یک کشور دانست و گفت: آرامش یک هدیه الهی است و این آرامش در سایه اقتدار و صلابت نیروهای انتظامی به دست می‌آید.

او، خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر و موثرتر نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری از کرونا شد.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فراشبند نیز، مسولیت ‌مدافعان سلامت در این شرایط حساس کرونایی را سنگین تر از مسولیت نیروی انتظامی دانست و گفت: سلامت و امنیت بزرگترین و مهمترین نیاز جامعه امروزی است و در سایه وجود سلامت وامنیت می توان آرامش و آسایش را در زندگی احساس کرد.
 

سرهنگ «کرامت اله برومندی» با تقدیر از زحمات و تلاشهای افتخار آفرینان حوزه سلامت که مدال پرافتخار مدافعان سلامت را بر سینه دارند، افزود: نیروی انتظامی دوشادوش تلاشگران عرصه سلامت برای ارتقا و برقراری سلامت اجتماعی مردم شهرستان در تلاش هستند.

او، با تاکید بر اینکه در این شرایط حساس، هر قدمی که جامعه ایثارگر پزشکی، برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برمی دارد، بر ذهن بیدار تاریخ ماندگار می شود، آمادگی همه جانبه مجموعه نیروی انتظامی شهرستان را در راستای پیشگیری و مهار کرونا اعلام کرد.

سرهنگ برومندی در این دیدار، به پاس خدمات ارزشمند مجموعه سلامت شهرستان فراشبند در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا، لوح تقدیری را تقدیم رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند کرد.
 
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31388
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید