30 شهریور 1403

  • 1400/12/22
  • - تعداد بازدید: 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

دیدار رییس و جمعی از کارکنان شبکه فراشبند با خانواده شهید مدافع حرم

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، رییس و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند با خانواده نخستین شهید مدافع حرم در این شهرستان شهید «حجت باقری» دیدار و گفتگو کردند.

به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا، رییس و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند با خانواده نخستین شهید مدافع حرم در این شهرستان شهید «حجت باقری» دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه بهداشت و درمان در این دیدار، آرامش و آسایش امروز جامعه را دستاورد رشادت های شهدا و ایثارگران دانست و گفت: شهیدان مفهوم والا و انسانی ایثار و از خود گذشتگی را برای جامعه به ارمغان ‌آوردند و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره آنان، روحیه همگان را انقلابی و ایثارگر نگه می‌دارد.

 

دکتر «حسن کرمی» ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده شهید مدافع حرم، افزود: امیدواریم بتوانیم در راستای ترویج ایثار، شهادت و شناخت و معرفت شهدا گام برداریم و همواره پیرو آرمان و راه آنها باشیم.

کارکنان این شبکه به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، بار دیگر با آرمانهای انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

در این دیدار، ضمن تجدید میثاق رییس و کارکنان شبکه و بسیج جامعه پزشکی با آرمانهای انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری، از صبر، فداکاری و ایثار آنها تقدیر شد.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 56644
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید