30 شهریور 1403

  • 1400/12/15
  • - تعداد بازدید: 225
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

دیدار رییس و کارکنان شبکه فراشبند با فرمانده سپاه شهرستان به مناسبت روز پاسدار

رییس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند به مناسبت روز پاسدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

رییس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند به مناسبت روز پاسدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه در این دیدار، ضمن تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران، نماد مردم داری، ولایت‌پذیری، حراست و صیانت از کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی است.
 

دکتر «حسن کرمی»، با اشاره به نقش موثر مجموعه‌ سپاه و بسیج در پاندمی کووید 19 و روند بهبود وضعیت بیماران، افزود: در بحران بیماری کووید19 در کشور، اهمیت همکاری و تعامل سپاه به منظور خروج از بحران ناشی از این بیماری بیشتر از هر زمان دیگری مشهود بود.

فرمانده سپاه ناحیه فراشبند نیز ضمن تبریک و گرامیداشت اعیاد شعبانیه، از تعامل سازنده شبکه بهداشت و درمان فراشبند و بسیج جامعه پزشکی شهرستان در اجرای برنامه های ابلاغی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تقدیر کرد و افزود: سپاه در همه بحران‌های بزرگ مانند زلزله و سیل با تمام امکانات به کمک مردم آمده است و در بحران کرونا نیز در کنار سایر دستگاههای دولتی به میدان مقابله با این بیماری آمد.

سرهنگ پاسدار «محمد پور منتصری» مردم کشور را نماد مقاومت، ایستادگی، شجاعت و استقامت دانست و افزود: همانطور که مردم کشور در طول هشت سال دفاع مقدس به ویژه در چند سال اخیر با تمام مشکلات و تحریم های ظالمانه، ایستادگی و از نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کردند، در بحران کرونا نیز نشان دادند که پاسدار این انقلاب هستند.

در این دیدار، مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان، مسوول حراست، مسوول امور اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند و مدیر بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند حضور داشتند.
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 56263
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید