30 شهریور 1403

  • 1403/06/20
  • - تعداد بازدید: 32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند با دادستان جدید شهرستان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند به همراه معاونان خود، با حضور در دادگستری شهرستان با دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، سرپرست شبکه در این دیدار، ضمن قدردانی از همکاری و حمایت های دستگاه قضا با شبکه بهداشت و درمان در راستای ارتقای سطح سلامت مردم و جامعه و همچنین برخورد با متخلفان بهداشتی، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام این شبکه خدمات بهداشتی درمانی در حوزه های مختلف بیان کرد و خواستار حمایت دادستان در بهبود خدمت رسانی در حوزه سلامت شد. 

 

دکتر «حسین شکاری» سلامت مردم را خط قرمز شبکه بهداشت و درمان دانست و با اشاره به اینکه به دنبال آن هستیم که در حوزه بهداشت و درمان، کیفیت و کمیت خدمات سلامت محور را بالا ببریم، بر نقش تعامل دستگاه قضایی با ساختار نظام سلامت در جهت نیل به این هدف مهم و ارزشمند تاکید کرد.

او رهنمودهای دادستان برای اجرای بهتر برنامه ها در حوزه سلامت را موثر و راهگشا دانست و افزود: تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فراشبند در این دیدار، ضمن تقدیر از رییس، معاونان و سربازان عرصه سلامت که با حیات و حفظ سلامت مردم سر و کار دارند، آمادگی خود را برای تعامل با نظام سلامت در جهت دستیابی به اهداف سلامت را اعلام کرد.

 

«عارف انصاری» حوزه سلامت را حساس ترین و پرنقش ترین بخش تاثیرگذار در جامعه دانست و تاکید کرد: مسایل مربوط به مجموعه سلامت و تامین سلامت جامعه در دستور کار جدی دادستانی شهرستان قرار دارد.

 

او با بیان اینکه پراکندگی، پیچیدگی و مسایل مربوط به بهداشت و درمان مردم، حساسیت مجموعه سلامت را افزایش می دهد، از مسوولان مجموعه سلامت شهرستان خواست تا همچون گذشته، نظارت ها بر نحوه خدمت رسانی حوزه های بهداشت و درمان در مسیر تقویت اعتماد عمومی، با جدیت دنبال شود.

 

در این دیدار، «صادق فروغی» رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان، دکتر «محمد امین مزارعی» معاون درمان و سرپرست بیمارستان امام هادی(ع)، «احمدرضا میرزائیان»، مسوول حراست، «ابراهیم اسکندری» مسوول امور عمومی، «یعقوب راحت طلب» مسوول امور حقوقی، «فخرالدین سیمکانی» مدیر بیمارستان و «صادق عالیشوندی» مسوول ستاد گسترش شبکه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند را همراهی کردند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 108366
کلیدواژه