30 شهریور 1403

  • 1402/09/15
  • - تعداد بازدید: 183
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

دیدار مسوولان حوزه سلامت شهرستان فراشبند با فرماندار جدید این شهرستان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رئیس شبکه در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر «مجید وامق» به سمت فرماندار شهرستان فراشبند، خواستار نگاه ویژه نماینده عالی دولت در این شهرستان به حوزه سلامت شد.
 

دکتر «حسن کرمی» در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت، پروژه های در دست اقدام و قابل بهره برداری در آینده نزدیک، توانمندی ها، وضعیت و خدمات حوزه سلامت، وضعیت نیروی انسانی و همچنین تعداد پایگاه های اورژانس، مراکز زیر مجموعه و خدمات ارائه شده در این مراکز، ارائه کرد و خواستار حمایت همه جانبه فرماندار از حوزه سلامت شهرستان در راستای هموار شدن مسیر ارتقای سطح سلامت شهروندان و دستیابی به اهداف حوزه سلامت در این شهرستان شد.

او همچنین خواستار پیگیری و تخصیص اعتبار برای ساخت و راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای «دو هوا» در محور فراشبند بوشهر شد و افزود: ساخت پایگاه اورژانس جاده ای در این محور علاوه بر پوشش بهتر حوادث جاده ای، می تواند کمک شایانی به سریع تر رساندن بیماران به مراکز درمانی داشته‌ باشد.

دکتر کرمی، با توجه به گستردگی حوزه خدمت رسانی بهداشت و درمان و وسعت و جمعیت شهرستان فراشبند ابراز امیدواری کرد با حمایت های مسئولان تاثیر گذار دستگاههای اجرایی استان و شهرستان و جذب اعتبارات، بتوان شاهد شکوفایی شهرستان در تمامی حوزه ها، به ویژه در حوزه بهداشتی و درمانی باشیم.

رئیس بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند نیز ضمن ارائه گزارشی از توانمندی ها و اقدامات انجام شده در حوزه درمان، گفت: گسترش خدمات سلامت به ویژه در حوزه تجهیزات بیمارستانی و امکانات درمانی، جزء مطالبات به حق مردم و نیازهای ضروری است که انتظار می‌رود برای تحقق این موضوع اقدامات موثر و ملموسی با پیگیری های فرماندار جدید شهرستان صورت پذیرد.

دکتر «زهرا حیدری» با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و سطح بندی بیمارستان ها و سیاست‌های وزارت بهداشت در خصوص تخصیص امکانات به بیمارستان ها بر اساس سطح بندی، ضریب اشغال تخت و جمعیت، افزود: تبدیل بیمارستان ۳۲ تخت خوابی امام هادی(ع) فراشبند به عنوان بیمارستان معین وزارت نفت می تواند بخش مهمی از چالش‌های این حوزه را بر طرف و خواسته های مردم را برآورده کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فراشبند نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های شبانه روزی تیم مدیریت شبکه بهداشت و درمان، با بیان اینکه دستیابی به سلامت جامعه از ارکان مهم و اساسی است، افزود: کاهش هزینه‌های مردم در بخش درمان و بهبود ارائه خدمات در این بخش از مهمترین اهداف و برنامه‌های دولت است که در تلاش هستیم با توجه به برخورداری از کادر توانمند، با رایزنی با مسوولان استانی و کشوری و جذب و تامین امکانات و تجهیزات در این زمینه، قدمهای مهمی برای خدمت به مردم در بخش درمان برداریم.

دکتر «مجید وامق»، بر ضرورت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی و تلاش بیشتر برای دستیابی به اهداف توسعه سلامت در شهرستان تأکید کرد و افزود: برای رسیدن به این اهداف، باید دست به دست هم دهیم و با همدلی و همفکری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در شهرستان، برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنیم.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 91096
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید