30 شهریور 1403

  • 1402/10/09
  • - تعداد بازدید: 177
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فراشبند، به پویش ملی سلامت پیوست

در راستای اجرای پویش ملی سلامت با هدف غربالگری دیابت و فشار خون بالا در جمعیت بالای 18 سال کشور، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت فراشبند با شرکت در برنامه غربالگری، به پویش ملی سلامت پیوست.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، «فخرالدین میرزانیا» با حضور در پایگاه ارزیابی قند خون و فشارخون مستقر در مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند با اندازه گیری فشارخون و قند خون خود، ضمن پیوستن به پویش ملی سلامت، بر اهمیت پایش دوره ای سلامت تاکید کرد.

او از تمامی شهروندان به ویژه صنعتگران، معدنکاران، صاحبان صنایع و معادن، اصناف و تشکل‌های صنفی خواست هر چه سریع تر برای بررسی سلامت خود در پویش ملی سلامت شرکت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند نیز در خصوص پویش ملی سلامت، گفت: پویش ملی سلامت به منظور غربالگری دیابت و فشارخون بالا برای جمعیت هدف بالای ۱۸ سال همزمان با سراسر کشور در شهرستان فراشبند آغاز شده و تا ٢٠ دی ادامه دارد.

دکتر «حسن کرمی» به اهداف اجرای پویش ملی سلامت اشاره کرد و افزود: این پویش در وهله نخست با هدف آموزش بیشتر و ارتقای سطح سواد سلامت مردم و سپس شناسایی کامل افراد و بیماران دیابتی و با فشار خون بالا و همچنین کنترل بیشتر این دسته از بیماران درحال برگزاری است.

او از تمامی افراد بالای ۱۸ سال دعوت کرد تا در روستاها به خانه‌های بهداشت و مرکز جامع سلامت روستایی و در شهرها نیز به پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری مراجعه کنند و از وضعیت دیابت و فشارخون خود آگاهی پیدا کنند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 92205
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید