31 شهریور 1403

  • 1398/08/09
  • - تعداد بازدید: 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بررسی روند اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون

ررسی روند اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون در فراشبند

به گزارش روابط عمومی

همگام با اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون، ناظر اجرایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف بررسی روند فعالیت و نحوه اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون از پایگاه های انداره گیری فشارخون شهرستان فراشبند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: در این بازدید، نحوه ارایه خدمات به مراجعان و اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون، بررسی شد.

دکتر «حسن کرمی» افزود: پایگاه های ثابت و سیار شبکه بهداشت و درمان فراشبند تا 15 تیر، آماده اندازه گیری و ثبت میزان فشارخون افراد بالای 30 سال، مادران باردار و بیماران کلیوی هستند.

مهندس«رضا کشاورز مویدی» ناظر اجرایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهدای فراشبند، ایستگاه های ثابت و سیار سطح شهر و بررسی مسایل و مشکلات کاربران برنامه، بر اجرای مطلوب این بسیج ملی، تقویت برنامه های آموزش و اطلاع رسانی به عموم و ارایه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد.

او در این بازدید، علاوه بر بررسی دستگاه های فشارسنج از نظر کالیبره بودن، کارت سنجشگران، گواهی آموزش و فرم خطی ثبت فشار خون، میزان مهارت سنجشگران برای اندازه گیری فشارخون را بر اساس چک لیست، بررسی کرد.

ناظر اجرایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن اعلام رضایت از روند اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون در شهرستان فراشبند، با پرسش از مراجعان از نظر زمان انتظار، نحوه برخورد سنجشگران، کیفیت آموزش، مطلوبیت فضای ایستگاه، میزان رضایت مراجعان از خدمات ارائه شده را نیز ارزیابی کرد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 7366
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید