30 شهریور 1403

  • 1401/02/20
  • - تعداد بازدید: 280
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

زنگ سلامت در یکی از مدارس فراشبند نواخته شد

همزمان با هفته سلامت، زنگ سلامت با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در مدرسه شهید «سید ضیاء الدین حسینی» فراشبند نواخته شد.

همزمان با هفته سلامت، زنگ سلامت با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در مدرسه شهید «سید ضیاء الدین حسینی» فراشبند نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رئیس شبکه در این آیین ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و همچنین با گرامیداشت هفته سلامت، گفت: هر سال سازمان بهداشت جهانی یک موضوع را به عنوان شعار هفته سلامت در آن سال انتخاب می کند تا این شعار راهنمای سیاست‌ ها و فعالیت های تمام ارگان های تخصصی و همه مردم دنیا شود.


دکتر «حسن کرمی» با تاکید بر اینکه شعار هفته سلامت، مهمترین معضل سلامتی را نشان می‌دهد، افزود: امسال به دلیل تغییرات آب و هوایی و افزایش آلودگی های زیست محیطی در چند سال گذشته و تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت موجودات زنده به ویژه انسان ها، شعار سازمان بهداشت جهانی در سال جاری "سلامت ما، سلامت سیاره ما" است به این مفهوم که سلامت تک تک افراد به سلامت کل افراد روی زمین برمی‌گردد.

او سلامت جسمی و سلامت روحی و روانی انسان را بسیار مهم دانست و افزود: در حال حاضر، سلامت اجتماعی و سلامت معنوی هم به موضوعات سلامتی اضافه شده چرا که انسان در ذات خود موجودی اجتماعی است و باید روابط اجتماعی و سازمانی و در واقع اجتماع سالمی را داشته باشد تا فرد به آرامش خاطر به زندگی و فعالیت خود بپردازد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، اجرای سرود دسته جمعی، نمایش طنز دوران پیش از کرونا و دوران کرونا، برگزاری نمایشگاه نقاشی، دست ساخته های دانش آموزان، خواص گیاهان دارویی و اجرای مسابقه و اهدای جوایز به برندگان را از برنامه‌های برگزار شده در این آیین عنوان کرد.


دکتر کرمی در ادامه از نمایشگاه نقاشی و دست ساخته های دانش آموزان بازدید و به آثار برتر، جوایزی اهدا کرد.

«صادق عالیشوندی» مسوول ستاد توسعه، «سمیه رضا نژاد» کارشناس سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، «فاطمه میرزائیان» کارشناس آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند و «ابراهیم اسکندری» مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان نیز در این مراسم، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند را همراهی کردند.
 
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 59983
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید