30 شهریور 1403

  • 1403/01/14
  • - تعداد بازدید: 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند، روز سیزده بدر در کنار نیروهای اورژانس

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در سیزدهمین روز از نوروز، با حضور در پایگاه اورژانس فراشبند، روز طبیعت و تفریح خود را در کنار نیروهای اورژانس سپری کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، دکتر «حسین شکاری» با تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر پر تلاش اورژانس 115، بر اهمیت ارائه خدمات مناسب به مردم شریف شهرستان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

 

او ضمن بازدید از نحوه فعالیت‌های این پایگاه اورژانس، سالی پر از موفقیت برای کارکنان این پایگاه اورژانس آرزو کرد و افزود: اورژانس در همه شرایط کنار مردم است و ماموریت های خود را برای امدادرسانی به آحاد جامعه انجام می دهد.

 

دکتر شکاری، همچنین در گفتگو با کارکنان حاضر در این پایگاه در جریان آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به مردم و چالش‌ها و مشکلات موجود قرار گرفت و با سختی های شیفت دهی اورژانس و دوری آنها از خانواده در بهترین لحظات و روزهایی که همه در دامان طبیعت هستند، آشنا شد. 

 

سرپرست شبکه، هدف از این اقدام را ایجاد انگیزه، قوت قلب و درک شرایط کاری اورژانس و تقدیر از نیروهای خدوم اورژانس که نقش حیاتی در نجات جان انسان ها بر عهده دارند، دانست و اظهار کرد: نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی، با وجود شرایط کاری و پر استرس، همواره آسایش خود را فدای آرامش دیگران می کنند و باید همیشه قدر دان آنها بود. 

 

نیروهای شیفت اورژانس، افطار را نیز میهمان سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند بودند و روزه خود را در یک فضای صمیمی و در کنار سرپرست شبکه افطار کردند.

پایان خبر 

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 98623
کلیدواژه