31 شهریور 1403

  • 1399/08/08
  • - تعداد بازدید: 429
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

شرکت در مراسم های عروسی و عزا عامل مهم روند افزایشی شیوع کرونا در فراشبند/ اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان از تعطیلی آرامستان های شهرستان فراشبند در روزهای پنج شنبه و اعمال محدودیت در مراسم تشییع و خاکسپاری متوفیان تا اطلاع بعدی خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان از تعطیلی آرامستان های شهرستان فراشبند در روزهای پنج شنبه و اعمال محدودیت در مراسم تشییع و خاکسپاری متوفیان تا اطلاع بعدی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در نشست اضطراری مدیریت بیماری کرونای شهرستان، با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در شهرستان فراشبند و با بیان اینکه 90 درصد مبتلایان به کرونا از شرکت کنندگان در مراسم های عروسی و عزا بوده است، گفت: در همین راستا و بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مدیریت کرونا، به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، تمامی آرامستان‌های شهرستان فراشبند تا اطلاع بعدی تعطیل و برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم در آرامستان های شهرستان نیز ممنوع شد.

 

دکتر «حسن کرمی» با اشاره به استقرار نیروهای انتظامی در اطراف آرامستان ها برای جلوگیری از حضور مردم در آرامستان ها، افزود: از مردم تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و دیگران از حضور در آرامستان ها پرهیز کنند.

او، افزود: در این نشست مقرر شد، آیین خاکسپاری اموات با تعداد محدودی از بستگان متوفی و مدت زمان محدود برگزار شود و هر گونه مجالس ترحیم و مراسم زیارت اهل قبور در آرامستان ها برگزار نشود.

دکتر کرمی، ممنوعیت برپایی هرگونه تجمع در این شرایط را در راستای حفظ سلامت مردم و شکست ویروس کرونا دانست و اضافه کرد: ممنوعیت هر گونه اطلاع رسانی عمومی از طریق بلندگو، فضای مجازی و چاپ پوستر برای حضور و دعوت مردم در مراسم تشییع و ترحیم و همچنین ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم در مساجد و منزل، لزوم استفاده از ماسک توسط افراد حاضر در مراسم تشییع و تدفین و تامین ماسک از سوی خانواده متوفی برای شرکت کنندگان در مراسم، محدودیت افراد شرکت کننده در مراسم، هماهنگی با شبکه بهداشت برای کسب مجوز لازم و آگاهی از پروتکلهای بهداشتی از دیگر مصوبه های این نشست بود.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31740
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید