31 شهریور 1403

  • 1400/10/27
  • - تعداد بازدید: 203
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

غربالگری قند خون کارکنان شبکه فراشبند به مناسبت بسیج ملی تغذیه

به مناسبت دوازدهمین بسیج ملی تغذیه، واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان فراشبند با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان، قند خون کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند را اندازه‌گیری کردند.

به مناسبت دوازدهمین بسیج ملی تغذیه، واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان فراشبند با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان، اقدام به غربالگری رایگان قند خون کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند، گفت: در راستای بزرگداشت بسیج ملی تغذیه با شعار «تغذیه، کرونا، واکسیناسیون» و همچنین اجرای پویش سلیمان خدمت، امروز دوشنبه 27 دی 1400 کارکنان ستاد شبکه طبق هماهنگی های قبلی، ناشتا در محل کار حضور پیدا کردند تا به صورت رایگان از نظر قند خون و کلسترول غربالگری شوند.

 

«ابراهیم اسکندری» افزود: پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش، موارد مشکوک برای پیگیری و بررسی‌های بیشتر و درمان به پزشک متخصص ارجاع داده می شوند.

کارشناس بهبود تغذیه شبکه با اشاره به نقش تغذیه در سلامت جسم و روح انسان، گفت: داشتن تغذیه مناسب به طول عمر و سلامت جسمی و روحی افراد کمک شایانی می کند.

«زهرا ضیایی» با بررسی میزان فعالیت ها و سیستم سوخت و ساز بدن کارکنان و با توجه به اصول مورد نیاز در ارتباط بین قد و وزن، به بررسی ارزش مواد غذایی، میزان ویتامین ها، املاح و سایر مواد مفید درون خوراکی ها پرداخت و در ادامه با توجه به نتایج به دست آمده، یک رژیم غذایی مناسب برای هر کدام از کارکنان توصیه کرد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 53882
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید