31 شهریور 1403

  • 1399/11/15
  • - تعداد بازدید: 510
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

فراشبند از نظر شیوع کرونا دوباره زرد شد

بر اساس رنگ بندی جدید، وضعیت شهر فراشبند از نظر شیوع کرونا با افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس از آبی به زرد تغییر کرد.

بر اساس رنگ بندی جدید، وضعیت شهر فراشبند از نظر شیوع کرونا با افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس از آبی به زرد تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان، با اعلام این خبر، گفت: عادی انگاری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، عدم استفاده از ماسک و برگزاری تجمعات و دور همی ها باعث افزایش موارد مثبت ابتلا به کرونا و تغییر وضعیت از آبی به زرد در این شهرستان شد.

 

«اکبر نوربخش» با ابراز تاسف از اینکه طی هفته اخیر روز به روز شاهد افزایش بیماران حاد تنفسی و موارد مثبت هستیم، هشدار داد: در صورت رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی پیش بینی می شود روزهای آینده شاهد موج جدید این بیماری باشیم و شرایط بدتری که ممکن است خسارات جبران ناپذیری بدنبال داشته باشد را تجربه کنیم.

او با تاکید بر اینکه همچنان باید کرونا را جدی بگیریم، افزود: با عادی انگاری و سهل انگاری، حقوق دیگران بویژه گروههای آسیب پذیر مثل سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای را ضایع نکنیم.

نوربخش، افزایش روز به روز مبتلایان و تغییر رنگ شهرستان را نشان از بی توجهی، عادی انگاری و شرکت در مراسمات مختلف و دور همی خانوادگی دانست و از مردم این شهرستان خواست با همت بلند خود و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی نگذاریم وضعیت موجود بدتر شود و خسارت بیشتری به بار بیاورد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، با انتقاد از بی توجهی مردم به پروتکل‌های بهداشتی، هشدار داد: برای خروج از وضعیت زرد و جلوگیری از تبعات سوء اجتماعی و اقتصادی بویژه حفظ سلامت و جان مردم شریف شهرستان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک بیش از پیش رعایت شود.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 36651
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید