30 شهریور 1403

  • 1400/12/19
  • - تعداد بازدید: 260
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

فرود بالگرد اورژانس 115 فارس بر فراز ارتفاعات آبپا فراشبند برای نجات جان یک مصدوم

بالگرد اورژانس 115 فارس برای امداد رسانی به فردی که در کوههای سخت و دشوار آبپا فراشبند، دچار حادثه سقوط از ارتفاع شده بود، بر زمین نشست.

بالگرد اورژانس 115 فارس برای امداد رسانی به فردی که در کوههای سخت و دشوار «آبپا» فراشبند، دچار حادثه سقوط از ارتفاع شده بود، بر فراز این کوه بر زمین نشست.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، مسوول اورژانس 115 شهرستان فراشبند با اعلام این خبر، گفت: پس از اعلام یک مورد حادثه سقوط یک جوان از ارتفاعات کوه آبپا، نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی و انتقال مصدوم به مراکز درمانی، به ارتفاعات سخت و دشوار کوه آبپا اعزام شدند که پس از رسیدن بر بالین مصدوم و با توجه به وضعیت مصدوم و دشوار بودن مسیر، درخواست بالگرد هوایی اورژانس داده شد که در کمترین زمان ممکن، بالگرد اورژانس فارس بر فراز ارتفاعات سخت و دشوار «آبپا» با سختی فرود آمد.

«علی اصغر نوشادی» افزود: این مصدوم، جوانی 33 ساله بود که به دلیل سقوط از ارتفاع، دچار شکستگی در ناحیه پا، لگن و قفسه سینه و همچنین جراحات سطحی شده بود که بالگرد اورژانس فارس در زمان رسیدن به صحنه حادثه، ضمن اقدامات درمانی اورژانسی مناسب، مصدوم را به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل کرد.

او با تقدیر از نیروهای داوطلب هلال احمر، یاد آور شد: در صورت عدم استفاده از بالگرد، انتقال این مصدوم غیر ممکن و یا اینکه به سختی و با مدت زمان عملیات انتقال آن به بیمارستان بیش از پنج ساعت زمان لازم بود.
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 56510
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید