30 شهریور 1403

  • 1403/01/14
  • - تعداد بازدید: 62
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

قدردانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند از خدمات مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در ایام نوروز1403

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند با انتشار پیامی، از خدمات مجموعه سلامت شهرستان در ایام نوروز1403، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، دکتر «حسین شکاری» سرپرست شبکه در این پیام با اشاره به فعالیت های شبانه روزی مجموعه سلامت، تلاش کارکنان و خدمتگزاران این حوزه در ایام تعطیلات نوروز که بستری از آرامش برای مردم شریف شهرستان و مسافران نوروزی فراهم کرد را ستودنی دانست. 

در متن پیام سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند آمده است:

 

نوروز باستانی، کهن‌ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل‌های گذشته و حال است که با آموزه‌های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبایی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ‌های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده ‌است.

 

 نتیجه بذر تلاش و کوشش شما کارکنان و خدمتگزاران حوزه سلامت، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نویدبخش آینده‌ای پرنشاط و زیبا است و بدون شک امروز بخشی از آسایش و آرامش خاطر شهروندان و مسافران نوروزی را مرهون زحمات شبانه‌روزی کسانی می‌دانیم که در روزهایی که همه در کنار خانواده خود تعطیلات نوروزی را سپری می‌کردند، در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده‌اند.

 

زحمت‌ها و فداکاری‌های شبانه‌روزی شما عزیزان نزد خداوند منان پوشیده نخواهد ماند و ما نیز قدردان تلاش‌های ارزشمند تان هستیم.

 

اینجانب بار دیگر ضمن عرض خداقوت، بدین‌وسیله از تلاش و زحمات ارزشمند تمامی همکاران حوزه ی بهداشت و درمان شهرستان شاغل در بیمارستان شهرستان، اورژانس پیش بیمارستانی، مراکز جامع سلامت، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت که حداکثر توان خود را در امر خدمت‌رسانی هرچه بهتر و شایسته تر به هم شهرستانی های عزیز و میهمانان نوروزی به کار بردند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، تشکر و قدردانی می کنم و رجاء واثق دارم که خداوند متعال اجر این اقدام فداکارانه و انسان دوستانه شما را در دنیا و آخرت نصیبتان می نماید.

 

ضمن طلب دعای خیر از مردم مومن و شریف شهرستان در حق زحمت کشان و خادمانشان در عرصه ی سلامت، علی رغم تلاش حداکثری اگر کمبود و نقصانی در ارائه خدمات وجود داشته حلالیت و پوزش میطلبم. امید که با رفع نواقص، توفیق خدمت خالصانه و مخلصانه تر به شما عزیزان را داشته باشیم.

 

در پایان از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز که با تمام توان در راستای اطلاع رسانی خدمات، اقدامات، رویدادها و اخبار حوزه سلامت شهرستان و زحمات شبانه روزی همکاران در ایام نوروز تلاش کردند تقدیر و تشکر می نمایم.

 

و من الله توفیق

دکتر حسین شکاری 

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ خورشیدی

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 98625
کلیدواژه