31 شهریور 1403

  • 1398/10/16
  • - تعداد بازدید: 277
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
قدردانی نو آموزان و دانش آموزان از پرستاران

قدردانی نو آموزان و دانش آموزان فراشبندی از خدمات کادر پرستاری شهرستان با اهدای شاخه گل

.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و در راستای تکریم پرستاران فداکار و ایثارگر، از سوی رییس و معاونان اداره آموزش و پرورش شهرستان، نوآموزان و دانش آموزان فراشبند، از پرستاران بیمارستان امام هادی (ع) این شهر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رئیس و معاونان اداره آموزش و پرورش شهرستان‌، نو آموزان مهد های کودک، دانش آموزان و مربیان آنها با حضور در بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند، ضمن اهدای شاخه گل و شیرینی، این روز را به مدیریت و پرستاران این بیمارستان تبریک گفتند و از زحمات این قشر فداکار قدر دانی کردند.

در این مراسم، «سعید عالیشوندی» رییس آموزش و پرورش شهرستان، حرفه پرستاری را یک عبادت خواند و گفت: پرستاری به معنای گذشتن از خود برای آرامش دیگران، که خوشبختانه این ایثار و فداکاری را به خوبی در پرستاران مشاهده می کنیم.

در همین راستا از سوی رییس و کارکنان بانک صادرات شعبه فراشبند نیز از خدمات قشر پرستاری شهرستان قدردانی شد.

دکتر«حسن کرمی» رییس شبکه بهداشت و درمان فراشبند نیر از همکاری بانک صادرات در راستای اعطای تسهیلات به کارکنان و همکاری آموزش و پرورش با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در برگزاری برنامه های مختلف سلامت در مدارس در راستای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی دانش آموزان و توانمندسازی دانش‌آموزان، خانواده‌ها، اولیای مدارس و کارکنان برای رعایت سبک زندگی سالم ایرانی،اسلامی قدردانی کرد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 18289
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید