30 شهریور 1403

  • 1401/03/16
  • - تعداد بازدید: 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند در رزمایش جهادگران فاطمی، جهادگر برتر شد

در همایش تقدیر از جهادگران برتر رزمایش جهادگران فاطمی، از مدیر کانون بسیج جامعه شهرستان فراشبند به عنوان یکی از جهادگران برتر در رزمایش جهادگران فاطمی تقدیر شد.

در همایش تقدیر از جهادگران برتر رزمایش جهادگران فاطمی، از مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند به عنوان یکی از جهادگران برتر در رزمایش جهادگران فاطمی تقدیر شد..

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، در این آیین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان، رزمایش جهادگران فاطمی را مسابقه ای برای خدمت دانست و گفت: در این رزمایش، گروههای جهادی تلاش می کردند تا برای خدمت بی‌منت به مردم از هم پیشی بگیرند.

 

سرهنگ پاسدار «محمد پور منتصری» با تقدیر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی جهادگران فاطمی، افزود: در رزمایش جهادگران فاطمی که به مدت 10 روز در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی، کمک های مومنانه، تهیه جهیزیه، آموزشی و بهداشتی و درمانی با شرکت گروه‌های  مختلف جهادی برگزار شد، جهادگران کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند با شناسایی مشکلات مناطق کم برخوردار در عرصه های بهداشتی و درمانی به ارائه خدمات رایگان سلامت پرداختند و با برپایی اردوهای جهادی سلامت محور و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم شهرستان نقش مهمی را ایفا کردند.

در این همایش از «ابراهیم اسکندری» مدیر کانون بسیج جامعه شهرستان فراشبند به عنوان یکی از جهادگران برتر در رزمایش جهادگران فاطمی تقدیر شد.

 

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 61639
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید