31 شهریور 1403

  • 1399/10/04
  • - تعداد بازدید: 357
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

مراقبت تخصصی برای دو بیمار کرونای مثبت در منزل با حضور تیم مراقبتی در فراشبند

تیم مراقبتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در قالب طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» برای مراقبت تخصصی از دو بیمار کرونای مثبت، به منزل آن بیماران رفتند.

تیم مراقبتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در قالب طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» برای مراقبت تخصصی از دو بیمار کرونای مثبت، به منزل آن بیماران رفتند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت این شهرستان، گفت: این تیم مراقبتی پس از اطلاع از درگیر شدن این خانواده‌ به کرونا و وضعیت جسمی و مالی آنها، با حضور در منزل این بیماران که یکی از آنها بانوی سالمندی بود، اقدام به ارائه مراقبت های تخصصی لازم برای این دو بیمار کردند

.

«اکبر نوربخش» اجرای "طرح مراقبت در منزل بیماران کووید 19" را از اقدامات بسیار موثر در طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با ویروس همه‌گیر کرونا دانست و افزود: با توجه به مثبت شدن پدر خانواده و بستری وی در بیمارستان و همچنین مثبت شدن تست کرونای دو اعضای دیگر خانواده و نیاز به مراقبت در منزل، تیم مراقبتی در راستای ارتقای کیفیت خدمات به بیماران کرونایی و در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا، با حضور در منزل این دو بیمار، وضعیت سلامت آنها را ارزیابی کردند.

او افزود: در ادامه، با توجه به اینکه، یکی از بیماران دارای بیماری زمینه ای دیابت و علائم تنگی نفس بود، فشار خون و سطح اکسیژن خون وی بررسی و پیگیری شد.

 نوربخش اضافه کرد: این بیمار، خوشبختانه از نظر جسمی در وضعیت مطلوبی بسر می برد و در حال حاضر زیر نظر پزشک و پرستار مراقبت می شود.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34667
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید