30 شهریور 1403

  • 1401/11/18
  • - تعداد بازدید: 101
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

مراقبت سالمندان دهرم در منزل به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا، تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» دهرم با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند با حضور در منزل خانواده شهدا، به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این خانواده ها و مراقبت از سالمندان پرداختند.

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و به پاس ارج نهادن به خانواده معظم شهدا، تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» دهرم با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند با حضور در منزل خانواده شهدا، به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این خانواده ها و مراقبت از سالمندان پرداختند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این تیم سلامت که شامل پزشک، مراقب سلامت، کاردان مبارزه با بیماری‌ها و روان شناس بود به صورت رایگان به ارائه خدمات مراقبتی و مشاوره ای به سالمندان پرداختند.
 
«ابراهیم اسکندری» افزود: با اجرای این برنامه، سالمندان ضمن معاینه از سوی پزشک، از خدمات غربالگری فشارخون، دیابت و مشاوره خانواده، بهره‌مند شدند.
او، اجرای این برنامه به‌صورت داوطلبانه و با همکاری بسیج جامعه پزشکی و مشارکت پزشک و کارکنان مرکز دهرم را خدمتی کوچک از نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عنوان کرد.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74026
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید