31 شهریور 1403

  • 1399/06/31
  • - تعداد بازدید: 342
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در راستای اجرای برنامه «هر خانه یک پایگاه سلامت» برگزارشد؛

نشست توجیهی و هم اندیشی مسئول مرکز جامع سلامت، ناظر مرکز و مراقبان سلامت بخش دولتی و خصوصی فراشبند

نشست توجیهی و هم اندیشی «هر خانه یک پایگاه سلامت» با حضور مسئول مرکز جامع سلامت شهرستان فراشبند، ناظر مرکز و مراقبان سلامت بخش دولتی و خصوصی برگزار شد.

نشست توجیهی و هم اندیشی «هر خانه یک پایگاه سلامت» با حضور مسئول مرکز جامع سلامت، ناظر مرکز و مراقبان سلامت بخش دولتی و خصوصی فراشبند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، کارشناس آموزش و ارتقا سلامت شبکه بهداشت و درمان فراشبند، در این نشست با اشاره به روند اجرای برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت، برنامه ریزی جهت اجرای برنامه براساس نامه های ارسالی، محتواها و حیطه های آموزشی برنامه، گفت: با اجرای برنامه ملی «هر خانه، یک پایگاه سلامت»، علاوه بر ارتقای سلامت جامعه، در هزینه‌های مراقبت‌های سطوح پایه و تخصصی صرفه جویی و از مراجعه غیر ضروری به پزشک و مراکز بهداشتی و درمانی کاسته می شود.

 

«فاطمه میرزائیان» در ادامه به بیان دستورالعمل استانی برنامه، نحوه تدوین برنامه عملیاتی و فرم های آماری و مستندات برنامه پرداخت و از همکاران خواست تا ایده ها و نظرات خود را در راستای پیشرفت برنامه ارائه دهند.

 او، افزود: از  ایده های برتر در همایش ایده ها نیز تقدیر می شود.

کارشناس آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان فراشبند با بیان اینکه این برنامه، بر آموزش خودمراقبتی به خانواده ها تاکید دارد، اضافه کرد: با اجرای این برنامه، سفیران سلامت، اصول صحیح خود مراقبتی را فرا می گیرند و علاوه بر مراقبت از خود، آن را به سایر اعضای خانواده منتقل می کنند.

 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29569
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید