31 شهریور 1403

  • 1399/08/21
  • - تعداد بازدید: 866
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی فراشبند

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، از نظارت بازرسان بهداشت محیط بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان خبر داد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، از نظارت بازرسان بهداشت محیط بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، دکتر«حسن کرمی» با اعلام این خبر، گفت: با توجه به لزوم نظارت بر اجرای پروتکل های وزارت بهداشت در گام سوم مبارزه با کووید 19 و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز بهداشتی و درمانی، از مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند و بخش های مختلف بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند بازدید شد.

او، محافظت از سلامت کارکنان درمانی شامل پزشکان و پرستاران و جلوگیری از انتشار آلودگی ناشی از بستری شدن بیماران و فوت مبتلایان بدحال و پیشگیری از افزایش مبتلایان با انجام نظارت های محیطی را از جمله اقدامات بازرسان بهداشت محیط در راستای مقابله با کرونا عنوان کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، افزود: در این بازدید، علاوه بر نظارت بر نحوه بی‌خطر سازی پسماندهای عفونی و گندزدایی سطوح بر اساس چک لیست، بر رعایت فاصله فیزیکی و تجمع نکردن در بخش ها و به ویژه درمانگاه تاکید شد.

دکتر کرمی از شهروندان خواست ضمن استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از مراجعه غیر ضروری به بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و حضور در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام خودداری و به قطع زنجیره انتقال و شکست کامل کرونا کمک کنند.
 
 

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 32404
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید