30 شهریور 1403

  • 1402/02/11
  • - تعداد بازدید: 74
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

نواخته شدن زنگ سلامت در دهرم در دومین روز از هفته سلامت

در دومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت برای همه با پزشکی خانواده» زنگ سلامت در دهرم با حضور بخشدار و مسوولان دهرم در مدارس دهرم نواخته شد.

در دومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت برای همه با پزشکی خانواده» زنگ سلامت با حضور بخشدار، شهردار و مسوولان دهرم در مدارس این شهر نواخته شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، کارشناس سلامت روان مرکز دهرم سفیران سلامت را بازوی اجرایی برنامه بهداشت مدارس دانست که نقش مهمی در حفظ و ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان ایفا می کنند.
 
 «نرجس مهجوران» با اشاره به اینکه مدارس نقش مهمی در ارتقای سلامت روان نوجوانان و رفاه دانش آموزان دارند، افزود: افزایش دسترسی به خدمات بهداشت روان در مدارس برای بهبود ایمنی جسمی و روانی دانش آموزان و مدارس ما و همچنین عملکرد تحصیلی و مهارت های حل مسئله حیاتی است.
او همچنین بر ضرورت آشنا سازی والدین با نیازها و مشکلات فرزندان در سنین مدرسه ‌و اهمیت سلامت روان در سلامت دانش آموزان  تاکید کرد و گفت: ارتقاء سطح سلامت دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است.
 
مهجوران، آشنایی دانش آموزان مدارس دهرم با بیماری فشار خون و آسم، آشنایی با بهداشت دهان و دندان، بهداشت محیط، برگزاری مسابقات ورزشی و نقاشی و اهدای جوایز نقدی به برندگان این مسابقات و تقدیر از کارشناس سلامت روان را از دیگر برنامه‌های برگزار شده در آیین نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس دهرم عنوان کرد.
هفته سلامت سال 1402 با تاکید بر نقش پزشکی خانواده در بهبود سلامت آحاد جامعه، با شعار «سلامت برای همه با پزشکی خانواده»، از نهم اردیبهشت آغاز و تاپانزدهم اردیبهشت ادامه دارد.

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 77732
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید