30 شهریور 1403

  • 1401/05/05
  • - تعداد بازدید: 171
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

همفکری نیک اندیشان سلامت برای تقویت حوزه سلامت شهر نوجین

نشست همفکری نیک اندیشان سلامت برای تقویت و ارتقای حوزه سلامت شهر نوجین در کتابخانه عمومی این شهر برگزار شد.

نشست همفکری نیک اندیشان سلامت برای تقویت و ارتقای حوزه سلامت شهر نوجین در کتابخانه عمومی این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رئیس شبکه با اشاره به گستردگی خدمات حوزه سلامت و هزینه های این حوزه، مشارکت نیک اندیشان را راهگشا و موثر دانست و افزود: امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی و پرداخت های هزینه های سنگین نظام سلامت برای مردم، در صورتی که خیرین تمایل به مشارکت در یک اقدام بزرگ و ماندگار را دارند، می توانند در حوزه سلامت مشارکت داشته باشند.

 

دکتر «حسن کرمی» نیک اندیشان سلامت را بازوان مردمی حوزه بهداشت و درمان خواند و افزود: در این بازه زمانی که حمایت مالی دولت برای ارتقای کیفی سلامت جامعه به تنهایی کافی نیست، همدلی شهروندان، همت نیک اندیشان و کمک های نقدی و غیر نقدی آنان در تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و نیز ارتقای سلامت مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

او با اشاره به اینکه یک دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی با مشارکت نیک اندیشان سلامت خریداری شده و به زودی راه اندازی می شود، افزود: بهره‌برداری از این خدمت جدید می‌تواند گام موثری در ارتقای کیفی و کمی خدمات تشخیصی و درمانی باشد.

رییس مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان فراشبند نیز در این نشست با تاکید بر لزوم بهره مندی از همفکری و همدلی نیک اندیشان حوزه سلامت، گفت: بسیاری از افراد با وجود توانایی مالی، ممکن است در کارهای نیک مشارکت نداشته باشند اما افراد نیک‌اندیشی هستندکه در تمامی حوزه ها بخصوص در حوزه سلامت همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده‌اند.

«صادق فروغی» با اشاره به اینکه بنا داریم مجمع خیرین سلامت در شهر نوجین راه اندازی کنیم ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی مجمع خیرین تامین سلامت در شهر نوجین، بتوانیم از ظرفیت نیک اندیشان حوزه سلامت در راستای ارتقای شاخص‌های سلامت و خدمت به شهروندان بهره‌مند شویم.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 64202
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید