30 شهریور 1403

  • 1402/11/12
  • - تعداد بازدید: 101
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند به‌ مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، در متن پیام دکتر «حسین شکاری» آمده است: ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌های انقلابی و حیات‌بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری‌های عظیم ملت بزرگ ایران است.

 

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری دقیق بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌ بر از خود گذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

 

این‌جانب ضمن گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد و خاطره امام راحل و شهدای گران‌قدر انقلاب، این ایام فرخنده را به تمامی مردم شریف و شهیدپرور شهرستان‌ فراشبند، به ویژه کارکنان حوزه سلامت تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است که  همچنان پرتلاش در عرصه علم و سلامت و ارتقای سطح سلامت جامعه و پیشبرد اهداف ایران اسلامی رو به سوی افق‌های روشن حرکت کنیم.

دکتر حسین شکاری

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 94172
کلیدواژه