30 شهریور 1403

  • 1402/01/09
  • - تعداد بازدید: 104
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

کشف بیش از 47 کیلو گرم مرغ تاریخ گذشته از یک واحد صنفی در فراشبند

.

در بازدید کارشناس بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت دهرم از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در اجرای برنامه سلامت نوروزی، بیش از 47 کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته از یک واحد صنفی کشف شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، کارشناس بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» دهرم با اشاره به اینکه این مقدار مرغ تاریخ گذشته با همکاری اداره دامپزشکی و نیروی انتظامی جمع آوری و معدوم شد، گفت: نظارت‌های بهداشتی در همه زنجیره‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌تواند تضمین کننده سلامت غذایی شهروندان باشد که این نظارت به صورت مستمر از سوی کارشناسان و ناظران بهداشتی در حال انجام است.


«شقایق صداقت» از شهروندان و مسافران نوروزی خواست در هنگام خرید مواد غذایی، بویژه گوشت و فرآورده های خام دامی به تاریخ تولید و مصرف آن دقت و هرگونه مواد غذایی را از مراکز معتبر تهیه کنند.

او از متصدیان مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی نیز خواست برای حفظ سلامت شهروندان نسبت به رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

صداقت، یکی از هدف‌های مهم نظام سلامت را تأمین، حفظ و ارتقای سلامت و کیفیت زندگی تمام افراد جامعه دانست و افزود: بازرسان بهداشت محیط طبق قوانین و مقررات با متخلفان بهداشتی و واحد های صنفی که سلامت جامعه را تهدید می‌کنند، از طریق مراجع قضایی برخورد می کند. 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 76241
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید