29 شهریور 1403

  • 1400/09/08
  • - تعداد بازدید: 323
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

کلنگ زنی 2 پایگاه خیّر ساز اورژانس 115 جاده ای در شهرستان فراشبند

کلنگ احداث پروژه خیر ساز پایگاه اورژانس 115 جاده ای «خور» و «امامزاده شهید(ع)» در فراشبند صبح امروز یکشنبه هفتم آذر، با حضور خانواده مرحوم «مالک کریم پور»، معاون مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس، امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی و تنی چند از مسوولان محلی شهرستان به زمین زده شد.

کلنگ احداث پروژه خیر ساز پایگاه اورژانس 115 جاده ای «خور» و  «امامزاده شهید(ع)» در فراشبند صبح امروز یکشنبه هفتم آذر، با حضور خانواده مرحوم «مالک کریم پور»، معاون مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس، امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی و تنی چند از مسوولان محلی شهرستان به زمین زده شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس در آیین کلنگ زنی پایگاه اورژانس 115 «خور»، نقش خیرین در تکمیل زیر ساخت‌های حوزه سلامت شهرستان را مهم دانست و گفت: مشارکت های مردمی در همه کشورهای جهان، بخصوص اگر منشاء خیر داشته باشد، به عنوان یک شاخص توسعه یافتگی است.

دکتر «اسماعیل اسکندری»، حوزه سلامت را یکی از نیازهای اصلی و دارای اولویت در هر کشوری دانست و افزود: نقش مهم حوزه سلامت، در همه گیری ویروس کرونا بویژه در مناطق کمتر برخوردار، بیشتر نمایان شد.
او اضافه کرد: با احداث این دو پایگاه اورژانس جاده ای که ثانیه ها و سرعت عمل در آن تاثیرگذار است، بخش مهمی از نیازهای مردم این خطه در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی برآورده می شود.
دکتر اسکندری افزود: همانطور که شهدا، پرچم افتخار کشور هستند، نیک اندیشانی که با اهدای مال و دارایی های خود در راستای سلامت جامعه و نجات جان انسان ها قدم بر می دارند نیز، مایه مباهات هستند.
معاون مجمع خیرین سلامت استان فارس، آمادگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تامین سلامت استان در راستای تسریع و تسهیل فرایندهای ساخت و ساز این دو پایگاه اورژانس جاده ای را اعلام کرد.


امام جمعه فراشبند نیز در این آیین با تقدیر از این خانواده نیکوکار در انتخاب کار نیک و خداپسندانه خود در ساخت پایگاههای اورژانس جاده ای که با نجات جان مردم در ارتباط است، گفت: هر فعالیتی که با نیت الهی انجام شود ماندگار خواهد بود و بی‌شک ساخت بنا‌هایی برای سلامت مردم به دلیل داشتن آثار طولانی‌ مدت، ارزشمندتر است.
 
حجت الاسلام «هادی ابراهیمی»، با توجه به نیاز محور جدید فراشبند - فیروزآباد به پوشش آنتن دهی تلفن همراه برای تماس با اورژانس در مواقع ضروری، خواستار پیگیری مسوولان برای پوشش آنتن دهی تلفن همراه در این محور شد.
فرماندار و رئیس مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان فراشبند نیز ضمن اشاره به برخی از اقدامات انجام‌ شده خیرین در شهرستان و تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس حمایت از توسعه بهداشت و درمان منطقه، خواستار نگاه ویژه نیک اندیشان به حوزه سلامت شد.

«صادق فروغی» ابراز امیدواری کرد دولت نیز بتواند پابه پای نیک اندیشان عرصه سلامت، در توسعه خدمات این حوزه و رفع کمبودها، گام بردارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند نیز در این مراسم، با اشاره به گزارشی از اقدامات و پیگیری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای اخذ مجوز احداث پایگاه اورژانس جاده ای در این مسیر های پر حادثه، گفت: این دو پروژه با زیربنای هر کدام 135متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال توسط خانواده نیک اندیش سلامت مرحوم «مالک کریم پور»، احداث خواهد شد.
 
دکتر «حسن کرمی» با تقدیر از نگاه ارزشمند این خانواده نیکوکار، از نیک اندیشان شهرستان خواست با مشارکت خود در بر طرف کردن مسائل و تامین نیازهای حوزه سلامت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
 
او با تأکید بر اینکه اورژانس 115 باید برای رفع کاستی‌ های خود به‌ ویژه ارتقای خدمات و بروزرسانی تجهیزات پزشکی از نگاه ارزشمند خیرین بیش از گذشته استفاده نماید، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم از مشارکت خیرین در راستای بهبود فضاهای سلامت و ارائه بهتر خدمات در این شهرستان، نهایت بهره را ببریم.
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 51042
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید