31 شهریور 1403

  • 1399/10/09
  • - تعداد بازدید: 264
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

گرامیداشت حماسه 9دی با برگزاری برنامه های مختلف در شبکه بهداشت و درمان فراشبند

سالروز حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با برگزاری برنامه های مختلف در شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند گرامی داشته شد.

سالروز حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با برگزاری برنامه های مختلف در شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان، با گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی نهم دی، تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج «قاسم سلیمانی»، گفت: به همین مناسبت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان با همکاری فرهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدام به برگزاری برنامه های مختلفی با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی کرد.

 
«ابراهیم اسکندری»، فضا سازی، نصب بنر و چاپ پوستر های مناسبتی دهه بصیرت، ایام فاطمیه و نخستین سالروز شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» ، پخش مداحی های مربوط به این ایام از طریق سیستم بلندگوی مرکزی در شبکه، برپایی ایستگاه صلواتی همراه با فاتحه خوانی برای شادی روح سردار سلیمانی و دانشمند هسته ای شهید «محسن فخری» زاده، برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی با سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، ارسال پیام های بصیرتی، عکس نوشته ها و سخنان مقام معظم رهبری در مورد نهم دی در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و کانال های خبری شبکه بهداشت و درمان شهرستان را از جمله اقدامات کانون بسیج جامعه پزشکی و امور فرهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی عنوان کرد و گفت: در همین راستا در ایستگاهی که در ورودی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بر پاشده بود، مراجعان و کارکنان شبکه، آیاتی از قرآن کریم را برای شادی روح سردار سلیمانی و شهید فخری زاده تلاوت کردند.

او، بصیرت، زمان شناسی و د‌شمن شناسی ملت ایران را زبانزد دانست و افزود: نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

مسوول کانون‌ بسیج جامعه پزشکی شهرستان، ادامه داد: در این روز، مردم ایران نشان دادند که با بصیرت و زمان شناسی، در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده بودند، هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از حمایت ولی فقیه بر می دارند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراشبند نیز در نشست روشنگری که در نماز خانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به تقارن حماسه نهم دی، سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، گفت: تقارن سالروز شهادت سردار سلیمانی با ایام فاطمیه، نشان دهنده این است که این شهید والامقام، بزرگ شده مکتب اسلام و رهرو مسیر سرخ شهادت بوده است.

حجت الاسلام «سید نعمت الله حسینی نژاد» با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از حریم ولایت به شهادت رسید، گفت: سردار سلیمانی نیز که عشق به حضرت فاطمه زهرا (س) را در دل داشت و ولایت پذیری را از آن حضرت به ارث برده بود، پاداش این بصیرت که همانا شهادت در راه خدا بود را در دفاع از حریم ولایت دریافت کرد.

پایان خبر 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34953
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید