31 شهریور 1403

  • 1399/12/23
  • - تعداد بازدید: 331
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

گرامیداشت روز جهانی رژیم درمانگر در شبکه بهداشت و درمان فراشبند

به مناسبت روز جهانی رژیم درمانگر، از تلاش های کارشناسان تغذیه شبکه بهداشت و درمان فراشبند در زمان همه گیری ویروس کرونا، تقدیر شد.

به مناسبت روز جهانی رژیم درمانگر، از تلاش های کارشناسان تغذیه شبکه بهداشت و درمان فراشبند در زمان همه گیری ویروس کرونا، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون بهداشتی شبکه و رییس مرکز بهداشت این شهرستان در این مراسم، ضمن گرامیداشت روز جهانی رژیم درمانگر به اهمیت علم تغذیه و رژیم درمانی بویژه در دوران پاندومی کرونا اشاره کرد و گفت: تغذیه‌ سالم می‌تواند مقاومت بدن را بالا ببرد و ما را در مقابل بسیاری از بیماری‌ها از جمله کرونا محافظت کند.

 

«اکبر نوربخش» با بیان اینکه همه گیری کرونا، نقش واحد تغذیه و رژیم درمانگران را بیش از پیش نمایان کرد، گفت: رژیم درمانگران در دوران همه گیری کرونا ویروس، نقش عمده و موثری را از طریق ارائه مشاوره تخصصی تغذیه و آموزش در فضای مجازی، در راستای پیشگیری، کنترل و درمان این بیماری ایفا کرده اند.

او، با اشاره به اهمیت تغذیه در پیشگیری از کرونا، افزود: مهم ترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا، افزایش و تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن از طریق تغذیه سالم و اصلاح سبک زندگی است.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح و شاخه گل از کارشناسان تغذیه شبکه بهداشت و درمان فراشبند قدردانی شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38417
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید