30 شهریور 1403

  • 1402/11/05
  • - تعداد بازدید: 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

گرامیداشت مقام شامخ پدر در شبکه بهداشت و درمان فراشبند

به مناسبت فرا رسیدن میلاد مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و گرامیداشت مقام شامخ پدر، به همت واحد مشارکت های مردمی شبکه با اهدای شاخه گل از کارکنان مرد شبکه بهداشت و درمان فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رئیس اداره امور عمومی شبکه ولادت امیرالمومنین امام علی(ع) به عنوان روز پدر را یادآور اهمیت و نقش حیاتی پدران در راهنمایی و پرورش فرزندان دانست و گفت: پدر، نمادی از محبت، حمایت و راهنمایی است، و امام علی(ع) به عنوان یک پدر مهربان، نه تنها برای خانواده خود بلکه برای تمام بشریت الگویی برجسته است.

«ابراهیم اسکندری» با تبریک میلاد سراسر نور حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، افزود: حضرت امام علی(ع)، با کلام شیوا و حکمت بی‌پایان، راه رستگاری را برای مومنان گشود.

او با اشاره به زندگی پر فراز و نشیب حضرت علی (ع) و تاکید بر الگو قراردادن اخلاق، رفتار، عدالت، صبر و استقامت حضرت علی(ع)، اضافه کرد: در زندگی پر فراز و نشیب حضرت امام علی(ع)، هر لحظه، درس‌هایی برای بشریت است. او با صبر و استقامت خود، الهام‌بخش مسیر عبادت و نزدیکی به خداوند بود. عبادت و خلوتی که در روزهای اعتکاف می‌تواند الگوی شب‌زنده‌داران و عابدان و معتکفان باشد.

اسکندری، حضرت علی علیه السلام را از زمره مردان نیک روزگار و اسوه مروّت و جوان مردی دانست و افزود: زندگی پربرکت مولود کعبه، سرشار از علم و تقوا، حماسه و جوانمردی، ایثار و احساس مسئولیت، مظلومیت و اقتدار بود و فضیلت های بی شمار او را در نمی توان توصیف کرد

رئیس اداره امور عمومی شبکه با  تقدیر از همدلی و تلاش همکاران در راستای پیشبرد اهداف سلامت به خصوص در اجرای پویش ملی سلامت و همچنین خدمت به مردم، گفت: در این مراسم، «شهربانو ابراهیمی» کارشناس مشارکتهای مردمی شبکه با اهدای شاخه گل، روز مرد و مقام پدر را گرامی داشت.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 93712
کلیدواژه