30 شهریور 1403

  • 1400/12/25
  • - تعداد بازدید: 283
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

از داوطلبان سلامت شهرستان فراشبند تقدیر شد

در مراسمی با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان فراشبند از مربیان و داوطلبان نمونه سلامت شهرستان فراشبند تقدیر شد.

در مراسمی با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان فراشبند از مربیان و داوطلبان نمونه سلامت شهرستان فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه در این مراسم داوطلبان سلامت را بازوان پرتوان و مؤثر مجموعه سلامت دانست که برای کمک به سلامت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در دو سال اخیر و همزمان با پاندمی کرونا، شاهد جلوه های تازه ای از فداکاری داوطلبان سلامت بودیم.

 

دکتر «حسن کرمی» با اشاره به نقش بی بدلیل و مهم داوطلبان سلامت در برنامه‌های حوزه سلامت به‌ویژه در شرایط همه‌گیری ویروس کووید 19 افزود: داوطلبان سلامت به ‌عنوان بخشی از بدنه فعال جامعه در انتقال اهداف، مفاهیم و پیام‌های نظام سلامت نقش مهم و انکار ناپذیری دارند.

او با تقدیر از همکاری صمیمانه داوطلبان سلامت که در شرایط کنونی و بحران کرونا، بدون هیچ چشم داشتی با برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون عمومی و همچنین با ارتقای سواد سلامت جامعه در حوزه‌های مختلف سطح سلامت مردم را بهبود ‌بخشیده اند، بر تلاش برای ازتقای سلامت جامعه و ریشه کنی بیماری کووید 19تاکید کرد.

در پایان این مراسم از زحمات داوطلبان و مربیان سلامت که به صورت افتخاری در کنار سایر نیروهای بهداشتی به ارائه خدمت به عموم مردم می پردازند با اهدای لوح سپاس و جوایز تقدیر شد.

 

پایان خبر

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 56858
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید