30 شهریور 1403

  • 1398/09/16
  • - تعداد بازدید: 125
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اعزام تیم سلامت

اعزام تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت فراشبند به مناطق عشایری «آبگرم» و «بند ریگ»

.

همزمان با کوچ عشایر به مناطق مختلف شهرستان فراشبند، انجام مراقبت های عشایری نیز از سوی تیم سلامت مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: این برنامه که با هدف خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار و عشایری اجرا می شود، تیم سلامت عشایری از مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند متشکل از پزشک، ماما، بهورز و دارویار، روز گذشته به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و خدمت رسانی بهتر به جمعیت عشایری شهرستان، به مناطق عشایری «آبگرم» و «بند ریگ» اعزام شدند و علاوه بر ارایه خدمات بهداشتی، بیماران این مناطق نیز، به صورت رایگان ویزیت شدند.

دکتر «حسن کرمی» افزود: این تیم سلامت، در این ماموریت، علاوه بر اینکه بیماران فشارخون بالا، دیابتی و زنان باردار شناسایی و درمان شدند، آموزش های لازم نیز در زمینه های مختلف بهداشتی به عشایر ارائه شد.

او انجام مراقبت پیش از بارداری در مناطق عشایری، مراقبت سالمندان، میانسالان و جوانان، مراقبتهای ادغام یافته دانش آموزان مدارس عشایری و همچنین آموزش در زمینه سلامت مادران را از جمله خدمات ارایه شده از سوی تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت فراشبند برای مناطق عشایر نشین برشمرد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 15040
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید