30 شهریور 1403

  • 1402/11/10
  • - تعداد بازدید: 319
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند از بیمارستان امام هادی (ع)

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند صبح امروز از بخش های مختلف بیمارستان حضرت امام هادی(ع) فراشبند بازدید و با رئیس و کارکنان این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، سرپرست‌ جدید شبکه در این بازدید در دیدار با رئیس و مدیر بیمارستان، به بررسی اولویت های مهم بیمارستان و چالش های موجود پرداخت و بر تلاش برای  ارائه خدمات مطلوب در راستای رضایتمندی هر چه بهتر مراجعان تاکید کرد.

دکتر «حسین شکاری» در ادامه با حضور در بخش های اداری بیمارستان، با کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد و ضمن اطلاع از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در این بیمارستان، از نزدیک با مسائل و نیازمندی کارکنان آشنا شد.

او، بررسی دقیق چالش‌ ها و ارزیابی وضعیت موجود برای برنامه ریزی بهتر را ضروری دانست و افزود: رونق بخشیدن به بیمارستان به عنوان یکی از مهمترین اهداف پیش رو، تنها در سایه توجه به تمامی واحدها، به ویژه ساماندهی نظام اداری و مالی، تقویت نیروی انسانی و ایجاد انگیزه در بین کارکنان میسر خواهد شد.

دکتر شکاری، پیگیری اضافه کردن آمبولانس به ناوگان بیماربری بیمارستان، پیگیری افزایش و جذب متخصصان رشته های مختلف و ساماندهی برنامه حضور پزشکان متخصص و سیستم نوبت دهی برای رفاه حال شهروندان را از اولویت برنامه های آتی در بیمارستان عنوان کرد.

او ارائه خدمات مطلوب درمانی را مستلزم شناسایی چالش ها و برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت دانست و بر تلاش برای ارتقای سطح خدمات درمانی به شهروندان تاکید کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند ضمن ارایه راهکارهایی برای تقویت بیمارستان، از رییس و مدیر بیمارستان خواست برای حفظ و ارتقاء عملکرد بخش های مختلف بیمارستان چاره اندیشی نمایند.

او در ادامه از بخش های مختلف مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند نیز بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با رییس و کارکنان این مرکز، با نیازمندی ها و چالش‌های موجود در این مرکز آشنا شد.

در این دیدار، دکتر «زهرا حیدری» رئیس بیمارستان حضرت امام هادی (ع)، «فخرالدین سیمکانی» مدیر بیمارستان، «ابراهیم اسکندری» رئیس اداره امور عمومی شبکه، «احمدرضا میرزائیان» مسئول حراست شبکه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان را همراهی کردند.

 

پایان خبر

 

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 94068
کلیدواژه