30 شهریور 1403

  • 1402/01/03
  • - تعداد بازدید: 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

بازدید سر زده مسئول امور عمومی شبکه فراشبند از مراکز ارایه خدمات سلامت نوروزی

در دومین روز از نوروز 1402، مسئول امور عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از مراکز ارائه خدمات سلامت نوروزی در شهر فراشبند و نوجین بازدید کرد.

در دومین روز از نوروز 1402، مسئول امور عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از مراکز ارائه خدمات سلامت نوروزی در شهر فراشبند و نوجین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، «ابراهیم اسکندری» در این بازدید که با هدف ارزیابی اجرای برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی در بخش سلامت و بررسی نحوه ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز انجام شد با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند و مرکز اورژانس 115، ضمن تبریک سال نو به دندانپزشک، کارکنان مرکز واکسیناسیون و کارکنان اورژانس 115، روند ارائه خدمات در این مراکز را بررسی کرد و در جریان خدمات انجام شده در مرکز خدمات جامع سلامت، تعداد ماموریت های اورژانس 115، کیفیت و وضعیت خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت.

 

او در ادامه از محل استقرار اورژانس 115 در شهر نوجین نیز بازدید و ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی، از خدمات و حضور به موقع ناوگان و نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی در حوادث و ماموریت های محوله تقدیر کرد و برای مدافعان سلامت توفیق خدمت رسانی و برای شهروندان و مسافران نوروزی، سلامتی و سالی کم‌حادثه را آرزو کرد.

بازدید سرزده از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی نوجین و گفتگو با پزشک و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت نوجین و اطلاع از آمار مراجعه روزانه، روند معاینه مراجعان و فرآیندهای ارجاع و پیگیری و بررسی نحوه ارایه خدمت به شهروندان و مسافران نوروزی، از دیگر برنامه های مسوول امور عمومی و کشیک مدیریتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در دومین روز از نوروز 1402 بود.

اسکندری در گفتگو با پزشک، پرستار و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت نوجین و تبریک سال نو، بر ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان و مسافران نوروزی تاکید کرد.

او همچنین در گفتگو با مراجعان به این مرکز، روند دریافت خدمات و میزان رضایتمندی آنان را جویا شد.

 
 پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 76007
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید