29 شهریور 1403

  • 1399/11/03
  • - تعداد بازدید: 368
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

بازدید شبانه معاون بهداشتی شبکه فراشبند از مرکز خدمات جامع سلامت نوجین

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند شامگاه روز گذشته پنج شنبه دوم بهمن، از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی، شهر نوجین بازدید کرد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند شامگاه روز پنج شنبه دوم بهمن، از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی، شهر نوجین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، «اکبر نوربخش»، هدف از این بازدید را بررسی چگونگی روند ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه با توجه به شبانه روزی بودن این مرکز، بررسی چگونگی شناسایی بیماران مبتلا به کرونا، انجام تست کرونا و نحوه مراقبت و رهگیری بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا و همچنین نحوه ارائه خدمت به این افراد، عنوان کرد.

 

او با تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات موجود در این مرکز با توجه به افزایش بیماران مثبت و مشکوک به بیماری کرونا در این منطقه، خواستار همکاری بیشتر مردم در رعایت دستور العمل بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از دور همی های خانوادگی شد.

معاون بهداشتی شبکه و رییس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند، تجمعات در آرامستانها در روزهای پنج شنبه را موجب خسارات جبران ناپذیری برای همه، بخصوص افراد دارای بیماری زمینه ای دانست و از شهروندان خواست ضمن رعایت دستوالعمل های بهداشتی، از مراجعه به مراکز درمانی نیز، در مواقع غیر ضروری خودداری کنند.  

او با تاکید بر رعایت قرنطینه از سوی افرادی که تست آنها مثبت شده است، گفت: افرادی که به کرونا مبتلا شده اند، باید حق و حقوق دیگران را رعایت و ضمن توجه به توصیه های بهداشتی، به مدت 14 روز، خود را قرنطینه کنند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 36023
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید