30 شهریور 1403

  • 1402/01/04
  • - تعداد بازدید: 125
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

بازدید نوروزی مسوول اورژانس115 فراشبند از پایگاه های اورژانس این شهرستان

در دومین روز از نوروز 1402، مسوول اورژانس115 شهرستان فراشبند با هدف تبریک سال نو و بررسی نحوه ارایه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی از پایگاه های اورژانس فراشبند و جاده ای نوجین بازدید کرد.

در دومین روز از نوروز 1402، مسوول اورژانس 115 شهرستان فراشبند با هدف تبریک سال نو و بررسی نحوه ارایه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی از پایگاه اورژانس فراشبند و نوجین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، «علی اصغر نوشادی» در بازدید از پایگاه  اورژانس فراشبند و نوجین ضمن تقدیر از زحمات همکاران در سال گذشته و تبریک سال نو، بر حفظ آمادگی لازم نیروها و آمبولانس ها و تجهیزات برای انجام هر چه بهتر خدمات فوریتهای پزشکی و ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به موقع و مطلوب به مددجویان تاکید کرد.

 

او از آمادگی نیرو‌های امدادی اورژانس 115 و پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای در ایام نوروز 1402 خبر داد و گفت: کارشناسان اورژانس فارس، به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات امدادی و مشاوره‌ای به شهروندان هستند.

مسوول اورژانس115شهرستان فراشبند در خصوص تعداد پایگاه های فعال در شهرستان فراشبند و محل های استقرار اورژانس پیش بیمارستانی در تعطیلات نوروز، گفت: علاوه بر فعالیت پایگاه اورژانس شهری فراشبند، نوجین، احمدآباد و سوار غیب، در ساعاتی از شبانه روز نیز سه دستگاه آمبولانس در محورهای پرتردد مستقر هستند تا در صورت نیاز، خدمات فوریت های پزشکی به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه کنند.

نوشادی همچنین از فعالیت ایستگاه سلامت نوروزی امامزاده شهید(ع) برای دسترسی آسان تر و سریع تر مسافران و زائران آستان مقدس این امامزاده به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد و افزود: شهروندان و مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی و درمانی می توانند مراتب را به سامانه 115 و یا به تیم های استقرار یافته در نزدیک ترین محل اطلاع دهند.

او از مسافران نوروزی خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند و هر دو ساعت رانندگی با توقف در حاشیه امن جاده و توقفگاه‌های بین راهی، دست کم 15 دقیقه استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 76012
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید