29 شهریور 1403

  • 1403/03/22
  • - تعداد بازدید: 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

بازدید کارشناس بهداشت حرفه ای فراشبند از سردخانه های مراکز بسته بندی قصب و خرما

کارشناس بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان فراشبند با هدف بررسی شرایط بهداشتی و ایمنی سردخانه های نگهداری قصب و شرایط بهداشتی کارگران از سردخانه های مراکز بسته بندی قصب در فراشبند بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، مهندس «صدیقه احمد آبادی»، بهره گیری بهینه از نیروی انسانی، تجهیزات و سرمایه‏گذاری‏ها را مستلزم آموزش، رعایت موارد ایمنی و بهداشت کار دانست و گفت: آموزش کارگران، تبیین مسائل ایمنی و شرح خطرات، پیشگیری و استمرار در آموزش، دارای اولویت بالایی برای افزایش بهره وری مدیریت ایمنی می باشد. 

 

او افزود: در همین راستا در بازرسی هایی که با هدف بررسی شرایط بهداشتی و ایمنی سردخانه های نگهداری قصب و خرما و شرایط بهداشتی کارگران موجود انجام شد، بر رعایت مسائل ایمنی در محیط های کاری و سلامت نیروی کار تاکید کرد. 

 

احمد آبادی بیان داشت: در طی این بازدید علاوه بر بررسی نکات ایمنی مانند شرایط انبارداری, نحوه چینش و جابجایی کارتن ها، سالم بودن دماسنج ها، ایمنی لامپ های روشنایی، آموزش های لازم در خصوص جابجایی اجسام سنگین و ایمنی انبار داری به کارگران شاغل در این مراکز ارایه شد.

 

کارشناس بهداشت حرفه ای اضافه کرد: در این بازدید نواقص موجود و انجام طب کار کارگران نیز از طریق فرم اعلام نواقص به اطلاع مسئول سردخانه رسانده شد.

پایان خبر 

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 103472
کلیدواژه