30 شهریور 1403

  • 1402/11/07
  • - تعداد بازدید: 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

تجدید بیعت سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان فراشبند با آرمانهای شهدا در نخستین روز کاری خود

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان فراشبند در نخستین روز کاری خود به همراه معاونان و جمعی از همکاران در گلزار شهدای فراشبند حاضر شد و با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، دکنر «حسین شکاری» ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه‌گل، با ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای این شهرستان را گرامی داشت.

او با بیان اینکه شهدا به‌ عنوان راهنما و قلب تپنده انقلاب می‌توانند ما را به سرمنزل مقصود برسانند، افزود: شهدا ثابت کرده‌اند که در مسیر انقلاب با آگاهی و بصیرت راه درست را شناخته و با صلابت ایستاده‌اند.

دکتر شکاری حرکت در مسیر شهدا را بهترین شیوه خدمت به مردم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در راه خدمت به مردم، به یاری خدا و استمداد از شهدای گرانقدر و با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و الگو گرفتن از شهدای گرانقدر پیش برویم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند، امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

او بیان کرد: شهدا با ایثار و از خود گذشتگی، موجب بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شده اند و فرصت خدمت را برای ما مسوولان فراهم کرده اند.

دکتر شکاری تصریح کرد: در کنار مزار شهدا، عهد و پیمان می‎‌بندیم که تا آخرین قطره خون خود با قلم، زبان، رفتار،عمل و با خدمت به مردم از حریم ولایت پاسداری کنیم.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 93803
کلیدواژه