30 شهریور 1403

  • 1401/01/30
  • - تعداد بازدید: 194
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تشدید اقدات کنترلی بهداشت محیط فراشبند در ماه مبارک رمضان با نظارت بر مساجد و اماکن مذهبی

کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان فراشبند بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اماکن برگزاری آیین معنوی ماه مبارک رمضان، نظارت می کنند.

کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان فراشبند در بازدید از اماکن برگزاری آیین معنوی ماه مبارک رمضان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این اماکن نظارت می کنند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان با اعلام این خبر، گفت: پیرو ابلاغ شیوه نامه های بهداشتی در ماه مبارک رمضان و به منظور نظارت و اجرای صحیح ضوابط بهداشتی و همچنین آموزشهای لازم به خادمان مساجد و اماکن مذهبی، تیمی از کارشناسان بهداشت محیط از مساجد و اماکن مذهبی شهرستان بازدید می کنند.

 

مهندس «کبری دست پاک» افزود: در این نظارت ها، بازرسان بهداشت محیط ضمن بازدید از بخش های مختلف این اماکن و ارایه آموزش های لازم در خصوص فاصله گذاری مناسب بین نمازگزاران، بر جلوگیری از توزیع نذورات غیر بسته بندی شده، استفاده از ماسک و دستکش، استفاه از مهر و قرآن شخصی، رعایت زمان برگزاری و همچنین ظرفیت محدود مساجد و اماکن مذهبی تاکید می کنند.

او ضمن تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از شهروندان خواست تا هرگونه شکایت در زمینه‌های بهداشت محیط را به سامانه 190 اعلام کنند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 58514
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید