29 شهریور 1403

  • 1399/08/08
  • - تعداد بازدید: 325
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تعطیلی یک مرکز عرضه میوه و تره بار در فراشبند

معاون‌ بهداشتی شبکه بهداشت و درمان فراشبند از تعطیلی یک مرکز عرضه میوه و تره بار، به علت تخلف بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

معاون‌ بهداشتی شبکه بهداشت و درمان فراشبند از تعطیلی یک مرکز عرضه میوه و تره بار، به علت تخلف بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، «اکبر نوربخش» با اعلام این خبر، گفت: در پی بازدید امروز پنج شنبه هشتم آبان بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان فراشبند از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و میدان میوه و تره بار فراشبند، یک واحد متخلف پس از بی توجهی به اخطارهای مکرر بازرسان بهداشت محیط، رعایت نکردن پروتکل بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک تعطیل شد.
 
او افزود: بازدید از پنج مرکز عرضه مواد غذایی، شش مرکز عرضه میوه و تره بار، یک واحد نانوایی و پیگیری 15 مورد بیمار مثبت از دیگر فعالیت‌های بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان فراشبند در روز جاری بود.

معاون بهداشتی شبکه ورئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند از شهروندان خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی نیز، موضوع را به سامانه 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی کنند.
 
 
پایان خبر 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31763
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید