30 شهریور 1403

  • 1402/02/10
  • - تعداد بازدید: 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تقدیر از روانشناسان حوزه سلامت شهرستان فراشبند

همزمان با روز روانشناس و مشاور، در آیینی از روانشناسان حوزه سلامت شهرستان فراشبند تقدیر شد.

همزمان با روز روانشناس و مشاور، در آیینی از روانشناسان حوزه سلامت شهرستان فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند رییس شبکه در این آیین، ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور، به اهمیت مشاوره و استفاده از خدمات روانشناسی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس زندگی امروزی، ارتقای سطح سلامت روانی جامعه و توانمند سازی افراد جامعه از مهم ترین و کار آمدترین نقش های روانشناسان و مشاوران است که ضرورت دارد روانشناسان، فراتر از وظایف اداری و سازمانی خود، در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه تلاش کنند.

دکتر «حسن کرمی» با اشاره به ظرفیت های خوب موجود در واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان فراشبند، مداخلات روانشناختی در عرصه هایی همچون آشنایی با مهارت های کنترل خشم و مدیریت استرس، بیماریابی، درمان، مراقبت و پیگیری های مداوم را گامی بزرگ در راستای ارتقای سلامت روانی جامعه دانست.

او نقش کارشناسان سلامت روان در ارائه خدمات روانشناختی، بهبود بیماران و امید بخشیدن به زندگی را بسیار مهم دانست و افزود: روز روانشناس و مشاور، فرصت بسیار با ارزشی است تا از تلاش مستمر این قشر از فعالان سلامت تقدیر شود.

در این آیین که با حضور مسوول امور عمومی شبکه و مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند و همچنین مسوول ستاد گسترش شبکه بهداشت و درمان فراشبند برگزار شد، از کارشناسان سلامت روان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 77681
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید