30 شهریور 1403

  • 1403/01/16
  • - تعداد بازدید: 100
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

دعوت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند برای حضور در راهپیمایی روز قدس

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از عموم مردم شریف شهرستان، جامعه پزشکی و تمامی اعضای خانواده بزرگ سلامت برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در پیام دکتر «حسین شکاری» آمده است:

 

روز جهانی قدس امسال به دلیل عملیات حماسی و تاریخ ساز طوفان الاقصی و نیز تجاوز اخیر رژیم فاسد تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران جان برکف ایران اسلامی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

بدون شک در آخرین جمعه از ماه مبارک امسال نیز مردم ولایتمدار شهرستان فراشبند همزمان با مردم سراسر کشور و تمامی اعضا و پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان فراشبند، دوشادوش سایر اقشار مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

 

بدون شک در شرایطی که مردم مظلوم فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام در برابر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی هستند، کادر بهداشت و درمان شهرستان فراشبند و پرسنل خدوم بیمارستان امام هادی (ع) بی تفاوت نخواهند نشست و با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از رژیم صهیونیستی را فریاد خواهند زد.

 

به لطف خداوند متعال با مقاومت فلسطینیان و حمایت همه مسلمانان و آزادیخواهان تمامی ادیان پهنه گیتی، بزودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و ر‌هایی ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین از چنگال اسرائیل خونخوار و جنایتکار خواهیم بود.

 

دکتر حسین شکاری

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبری : 98729
کلیدواژه