29 شهریور 1403

  • 1403/04/06
  • - تعداد بازدید: 146
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

به مناسبت هفته قوه قضاییه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند با رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و قضات دادگستری شهرستان فراشبند دیدار و گفتگو کردند. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، سرپرست شبکه در این دیدار که با حضور فرمانده و کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان انجام شد، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله دکتر بهشتی و ۷۲ تن ازیاران با وفای انقلاب، از زحمات و حمایت های رئیس دادگستری و دادستان در راستای کمک به برطرف کردن مسائل و مشکلات بهداشتی مردم و تعامل نزدیک دستگاه قضا با شبکه بهداشت در رسیدگی به پرونده های بهداشتی و درمانی و برخورد با متخلفان در این حوزه قدردانی کرد. 

دکتر «حسین شکاری» امنیت، سلامت و عدالت را سه مقوله مهم و ارزشمند در توسعه جامعه و از حیاتی ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: بدون شک هیچ کدام از حوزه ها نمی توانند به تنهایی این بار سنگین را به دوش بکشند و این مهم، با تلاش شبانه روزی دستگاه قضا، فرماندهی انتظامی و تلاشگران عرصه سلامت محقق خواهد شد.

او تعامل و همکاری دستگاه قضا و فراجا با شبکه بهداشت و درمان در اجرای برنامه های مشترک و برخورد با متخلفان بهداشتی و تهدید کنندگان سلامت عمومی را مهم خواند و بر همکاری های دو جانبه در حوزه نظارت، پیگیری و برخورد با برخی ارائه دهندگان خدمات سلامت، رفع مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی، کاهش آسیب های اجتماعی، مقابله با قاچاق کالای سلامت محور و برخورد قاطع با تهدیدکنندگان سلامت و دخالت کنندگان در امر درمان تاکید کرد.

رئیس دادگستری شهرستان فراشبند نیز در این دیدار به نقل از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) سلامت و امنیت را دو نعمت بزرگ خواند که خداوند به ما عطا کرده و شکر آنها گزارده نمی شود و این دو نعمت جز با تلاش و همت کارکنان حوزه امنیت و سلامت حاصل نمی شود. 

«سید ایمان موسوی»، یکی از راهکارهای مؤثر برای تأمین سلامت جامعه را تعامل و همکاری و هم‌افزایی مراجع قضایی با حوزه سلامت دانست و آمادگی دستگاه‌ قضایی شهرستان برای برخورد با متخلفان بهداشتی و تهدید کنندگان سلامت عمومی را اعلام کرد.

در این دیدار، «احمدرضا میرزائیان»، مسوول حراست، «ابراهیم اسکندری» مسوول امور عمومی، «یعقوب راحت طلب» مسوول امور حقوقی شبکه و «علی اصغر نوشادی» مسوول اورژانس ١١۵ شهرستان، سرپرست شبکه را همراهی کردند.

پایان خبر 

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 104387
کلیدواژه