30 شهریور 1403

  • 1401/03/08
  • - تعداد بازدید: 218
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته ملی بدون دخانیات در دهرم

نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته ملی بدون دخانیات با هدف بررسی راهکارهای ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص زیان های مصرف دخانیات و کاهش مصرف آن در دهرم برگزار شد.

نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته ملی بدون دخانیات با هدف بررسی راهکارهای ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص زیان های مصرف دخانیات و کاهش مصرف آن در دهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، «محسن رضایی» بخشدار دهرم در این نشست با تقدیر از کارشناس سلامت روان مرکز خدمات جامع سلامت دهرم در راستای پالایش، بازدید و رصد مشکلات روانی و عاطفی و اجتماعی در سطح شهر و بخش دهرم و همچنین تشکیل نشست های متعدد با ادارات، سازمان ها، مدارس و نهادها برای ارتقای سلامت روان کارکنان، گفت: انتظار داریم تمامی ادارات نیز همکاری لازم با مجموعه کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» دهرم داشته باشند.
 


کارشناس سلامت روان مرکز خدمات جامع سلامت دهرم، هدف از برگزاری این نشست را برنامه ریزی برای ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص زیان های مصرف دخانیات و کاهش مصرف آن عنوان کرد.

«نرجس مهجوران» با اشاره به تاثیر دخانیات بر روند زندگی خانواده ها، گفت: دخانیات به صورت یک سکه دو رو عمل می کند که یک طرف سکه فرد وابسته به دخانیات با بیماری های جسمی و روحی و در طرف دیگران خانواده های درگیر با فرد بیمار می‌باشد که می تواند تاثیرات منفی و غیر قابل جبرانی بر روند زندگی خانواده ها داشته‌ باشند.

او افزود: در این نشست، ضمن استقبال از تجربه ها و نظرات اعضا، از اقدام ارزشمند شهرداری دهرم در راستای انجام  اقدامات پیشگیرانه در خصوص کاهش مصرف دخانیات تقدیر شد.
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 61241
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید