30 شهریور 1403

  • 1403/02/02
  • - تعداد بازدید: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

کاشت نهال به مناسبت هفته سلامت در ٢ اداره شهرستان فراشبند

به مناسبت هفته سلامت، با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند و با هدف حفظ محیط‌ زیست و کمک به ایجاد فضای سبز و هوای پاک، هشت اصله نهال در دو اداره این شهرستان کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، سرپرست شبکه در همین راستا ضمن دیدار با سرپرست و کارکنان هلال احمر و اداره بهزیستی شهرستان و تبریک این هفته، اقدام به کاشت ٨ اصله نهال، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده ومردمی سازی سلامت» در این دو اداره شهرستان کرد.


دکتر «حسین شکاری» این اقدام را با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، حفظ محیط‌ زیست و کمک به ایجاد فضای سبز و هوای پاک برای سلامت روحی و روانی و جسمی عنوان کرد و گفت: کاشت نهال یکی از مولفه‌های استاندارد برای داشتن زندگی باکیفیت و مطلوب است.

او مشارکت همه آحاد مردم در توسعه فضای سبز و درختکاری را برای سلامتی ضروری دانست و گفت: با توجه به گسترش واحدهای صنعتی و آلودگی هوا توسعه فضای سبز و درختکاری الزامی است.

دکتر شکاری افزود: تنفس در هوای پاک، همراه با تغذیه مناسب و ورزش، سیستم ایمنی را ارتقا می‌دهد و فضای سبز نیز، احساس روانی را در جامعه بهبود می‌بخشند.

در این آیین سرپرست شبکه بهداشت و درمان، «ابراهیم اسکندری» معاون اداری، «صادق عالیشوندی» مسئول گسترش و رئیس و کارکنان جمعیت هلال‌احمر و اداره بهزیستی حضور داشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 99679
کلیدواژه